Se želite ukvarjati z odnosi z javnostmi ali tako imenovanim PR-jem? Potem je dobro, da veste nekaj osnovnih stvari PR-ja. Dobro ime nekega podjetja ali posameznika, njegov zaslužek ali celo sam obstoj na trgu, so lahko odvisni od tega kako boste to podjetje ali posameznika predstavili okolju. Vse je odvisno od tega kako boste predstavili politiko in cilje družbe širši množici. Strokovnjaki za odnose z javnostmi ali tudi takoimenovani PR-ovci so neke vrste odvetniki za podjetja, posameznike ali organizacije, ki nenehno skrbijo za njihov pozitiven imidž v javnosti.
Direktorji in lastniki podjetij vse bolj zavedajo pomembnosti dobrega odnosa z javnostmi. Vse več in pogosteje najemajo PR strokovnjake. Pa ne samo za ustvarjanje in nadgradnjo dobrega imena v javnosti, okolici in medijih, marveč se lastniki podjetij in organizacij tudi vse bolj zavedajo strokovnosti in znanja, ki ga posedujejo PR-ovci. Zato jih vse pogosteje najemajo za razno razna svetovanja o strategijah in načinih poslovanja podjetja in kako bo le-to vplivalo na ljudi in okolico. Strokovnjak za odnose z javnostmi je veliko več kot zgolj pisec sporočil za medije in člankov. Pripravljajo in organizirajo govore direktorjem in manangerjem ter zanje in v njihovem imenu komunicirajo z mediji. Po potrebi sestavijo tudi kratek propaganden film za razne seminarje, za čim boljšo vizualno podobo podjetja v javnosti. Delo strokovnjaka za odnose z javnostmi zajema veliko širše področje, kot ste si verjetno s prva predstavljali. Dober PR-ovec skrbi za pozitivno predstavitev v medijih, v okolici, skrbi za dobro ime podjetja med potrošniki, dobavitelji in tudi med samimi zaposlenimi.
Vsi zavedamo, da za dobro stoječim podjetjem lahko stojijo le zadovoljni delavci, ki imajo dobre odnose med sabo in upravo podjetja. Dober PR-ovec ne skrbi le za promocijo podjetja v javnosti! Poznati mora tudi skrbi okolice, potrošnka, zaposlenega in ljudi, ki živijo v neposredni bližini podjetja. Zatorej mora strokovnjak za stike z javnostmi skrbeti za ohranitev dobrih odnosov med veliko več dejavniki, kot so samo mediji in upravo podjetja. Pripravljen mora biti tudi na morebitne negativne reakcije ljudi, kot so skrbi za okolje ali zdravje v primeru, da predstavljate podjetje, ki proizvaja ali prodaja okolju in zdravju škodljive izdelke.
V tem primeru bo vaše delo veliko bolj razpršeno in morda zato bolj zanimivo. Vendar pa neglede na to, za katero smer PR-ja se boste odločili, vas nedvomno čaka veliko dela in odgovornosti, ki pa bosta na koncu zagtovo nagrajena.